.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه‌های نشست خبری احمدی نژاد

دومين نشست محمود احمدي‌نژاد از آغاز به كار دولت دهم عصر امروز با حضور نمانيدگان 63 رسانه داخلي و خارجي در سالن شهيد بهشتي نهاد رياست جمهوري برگزار شد.

مجري برنامه درآغاز پرسش‌هاي خبرنگاران از آنها خواست تا تنها به پرسيدن يك سوال بسنده كنند ولي زماني كه خبرنگار ايرنا (خبرگزاري جمهوري اسلامي) كه جزء نخستين طراحان سوال بود خواست كه دو سوال مطرح كند ، رئيس‌جمهور به مزاح گفت؛ مي‌خواهي به خاطر حضور رئيس اين خبرگزاري در جلسه ( علي اكبر جوانفكر ؛ مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور ) پارتي بازي كني !!

هرچند كه اين اتفاق در مورد جند خبرنگار ديگر هم افتاد كه احمدي‌نژاد تنها به يك سوال آنها پاسخ داد.

در اين جلسه علاوه بر نمايندگان رسانه‌ها ثمره هاشمي و علي اكبر جوانفكر مشاوران رئيس‌جمهور و جهانديده حضور داشتند.

رئيس جمهور در پاسخ به سوالي كه در مورد آلودگي هواي تهران گفت:راه حل اصلي اين مسئله اين است كه مهاجرت به تهران متوقف شود و جمعيت تهران كاهش پيدا كند كه در اين راستا طرح‌هائي داريم كه در آينده اعلام خواهيم كرد.

همچنين احمدي نژاد در پاسخ به سوال خبرنگار تلويزيون چين ضمن توضيح اينكه روابط ايران و چين مسالمت‌آميز و بر مبناي احترام متقابل است گفت كه ايران از مقاومت چين در مقابل آمريكا حمايت مي‌كند همچنين سال نو چيني را با دولت و ملت اين كشور تبريك گفت و تاكيد كرد كه سال نو چيني شباهت‌هاي زيادي با سال نو ايران دارد.

رئيس‌جمهور با طنز به خبرنگار روزنامه توسعه كه در اكثر نشست‌هاي خبري علاوه بر طرح سوال مواضع خود را نيز اعلام مي‌كند گفت كه سخنراني را براي بعد از جلسه بگذارد و فقط سوال خود را مطرح كند.

از نقاط قوت اين نشست اين بود كه اكثريت قريب به اتفاق خبرنگاران فرصت يافتند كه سوالات خود را مطرح كنند و چند رسانه محدودي كه نتوانستند به علت محدوديت زمان سوال خود را بپرسند نيز هنگام خروج رئيس‌جمهور به طرح سوالات خود پرداختند.

بيلبوردي كه براي اين نشست در نظر گرفته شده بود نمايي از حضور مردم در راهپيمائي 22 بهمن را به نمايش گذاشته بود و در بالاي آن نيز جمله‌اي از مقام معظم رهبري درج شده بود. احمدي‌نژاد در پاسخ به سوال خبرگزاري حيات مبني بر وضعيت ايثارگران ضمن اينكه پاسخ به سوال وي را به معاون خود در امور ايثارگران موكول كرد گفت : ما خود را در راه ايثارگران ايثار مي‌كنيم.

رئيس جمهور در پاسخ به سوالي در خصوص سياست‌هاي ايالات متحده به اشتباه ”اوباما“ را خانم ”اوباما“ ناميد.

اكثر سوال‌هاي رسانه‌هاي داخلي حول محور مسائل اقتصادي و بيشتر پرسش‌هاي رسانه‌هاي خارجي در خصوص موضوع هسته‌اي ايران بود.

اجراي دومين نشست خبري رئيس جمهور بعد از تشكيل دولت دهم بر عهده مراد عنادي از مجريان خبري صداو سيما بود/
ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.